Gratis levering fra 499 DKK
1-3 dages leveringstid
Trustpilot 4,5 / 5
Betal med Mobilepay 

Returnering, ombytning og reklamation

Hvordan returnerer jeg en vare eller bruger min fortrydelsesret?

Som kunde hos MM Sports har du altid fortrydelsesret med returnering inden for 14 dage, når du handler online – og dette gælder fra og med den dag, du modtager ordren. Den returnerede vare skal være i ubrugt og uændret stand. Hvis du fortryder og returnerer varen, opkræver vi et administrationsgebyr på 29 kroner, som trækkes fra dit refusionsbeløb. Vær opmærksom på, at retur- og fortrydelsesretten ikke gælder intimbeklædning som f.eks. undertøj.

Returnering med Budbee
Hvis du har fået leveret din ordre med Budbee, har du mulighed for at få din pakke afhentet eller selv indlevere den i et af Budbees pakkeskabe. Vi anbefaler, at du downloader Budbee-appen, som letter processen. Følg anvisningerne nedenfor, hvis du vil returnere en vare.

1. Gå til vores returneringsportal
2. Udfyld dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg derefter, hvilke produkter du vil returnere og af hvilken grund.
3. Pak de varer, du vil returnere, i den samme emballage, som de blev leveret i.
4. Følg anvisningerne her for at oprette din returforsendelse hos Budbee: https://budbee.com/se/returer/

Returnering med andre fragtfirmaer

1. Gå til vores returneringsportal
2. Udfyld dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg derefter, hvilke produkter du vil returnere og af hvilken grund.
3. Pak de varer, du vil returnere, i den samme emballage, som de blev leveret i.
4. Sæt den medfølgende returlabel på pakken. (Hvis du har fået leveret din pakke med Early Bird, skal du kontakte vores kundeservice).
5. Indlever pakken hos et PostNord-indleveringssted.

Hvordan laver jeg en handel?

1. Ønsker du at lave en ændring i farve, smag eller størrelse, kan du også gøre dette i en af ​​vores butikker, dog skal du kontakte butikken og sikre dig, at dit produkt er tilgængeligt, da vores sortiment kan variere mellem butikkerne. Du skal også medbringe eller på anden måde vise din kvittering, hvor prisen på varen er inkluderet.

2. Hvis du vil ændre dit produkt eksternt, skal det returneres i henhold til trinene ovenfor. Vi udsender ikke et nyt produkt automatisk, men du skal selv afgive en ny ordre på vores hjemmeside. Kontakt kundeservice, hvis prisen på dit specifikke produkt har ændret sig.

Deadline

For at du kan nå at udnytte din fortrydelsesret i tide, er det tilstrækkeligt, at du returnerer din ordre eller sender os en besked om, at du agter at gøre brug af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen er udløbet. Denne besked kan indberettes direkte til os skriftligt og det er også muligt at bruge Forbrugerstyrelsens formular som du finder nedenfor.

Dette er dog ikke obligatorisk, og du kan også bruge den returseddel, der fulgte med din pakke.

https://publikationer.konsumentverket.se/kontrakt-och-mallar/angerblankett

Varen der returneres skal være i ubrugt og uændret stand. Hvis du bruger eller håndterer varen på en måde, der ikke er nødvendig for at undersøge den, er vi berettiget til kompensation for værdiforringelsen. Du har dog ret til at undersøge produktet for at se, hvad dets egenskaber og funktion er. Vær opmærksom på, at åbent køb og fortrydelsesret ikke gælder intimt tøj, såsom undertøj.

Returseddel

Brug den forudbetalte returseddel, der følger med din levering. Ved returnering med Budbee kræves ingen returseddel, hvis du har fået din vare leveret med Early Bird, skal du kontakte vores kundeservice.

BEMÆRK: Bruger du ikke den forudbetalte returseddel, er du selv ansvarlig for forsendelsen indtil den ankommer til os, vi afhenter ikke REK eller pakker sendt med almindelig porto.

Reklamation? Kontakt vores kundeservice

Hvis du mod forventning opdager, at der er en fejl ved en vare ved levering, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt for at foretage en reklamation. For at håndtere sagen hurtigere bedes du derfor oplyse, hvilket ordrenummer reklamationen drejer sig om, vedhæfte et billede af den defekte/beskadigede vare, give os dine kontaktoplysninger og beskrive, hvad der er sket, eller hvad du er utilfreds med.

Ved reklamationer over varer fra GASP og Better Bodies skal PO-nummeret oplyses. Dette nummer er trykt på varens mærke med vaskeanvisninger.

Hvis der opdages skader på emballagen ved afhentning, skal der straks reklameres over dette til udleveringsstedet, som derefter skal returnere pakken til os. Kontakt også kundeservice via mail eller telefon for at fortælle, hvad der er sket, og hvilken ordre det vedrører.

Gratis levering
fra 499 DKK
Betal med Mobilepay
Nem betaling
Hurtig levering
1-3 dages leveringstid
Fremragende
Baseret på 1938 reviews
Verificeret
Bredt udvalg af kvalitets produkter til…

Bredt udvalg af kvalitets produkter til gode priser. Hurtig levering.

Verificeret
Hurtig og god service

Hurtig og god service

Verificeret
Gode priser og produkter

Varen kom hurtigt, prisen var super og produktet af høj kvalitet

Verificeret
God tilbagemelding og opfølgning på…

God tilbagemelding og opfølgning på ordre.

Verificeret
Super god kvalitet og hurtig levering

Super god kvalitet og hurtig levering

Verificeret
Hurtig levring

Hurtig levring

Verificeret
Hurtig levering og et velsmagende…

Hurtig levering og et velsmagende produkt

Verificeret
Stjerne service og hurtig levering

Stjerne service og hurtig levering

Verificeret
God service

Fin reaktion ved forkert leverence

Verificeret
Go var godt produkter på en perfekt…

Go var godt produkter på en perfekt levering tid

Verificeret
Fik varen hurtigt

Fik varen hurtigt

Verificeret
Hej mm.sport 😉

Hej mm.sport 😉 Jeg er meget tilfreds med jer og kan anbefale jer , det går fint og godt pakkerne og i er flot hurtige 🙂 fortsæt med det, og tak til jer 😃

Viser vores 4- og 5-stjernede anmeldelser
Ny kunde?