Hjem /

Ombytning og reklamation

Gratis returnering og fortrydelsesret inden for 14 dage efter modtagelse af ordren

Som kunde hos MM Sports har du altid fortrydelsesret med gratis returnering inden for 14 dage, når du handler online – og dette gælder fra og med den dag, du modtager ordren. Den returnerede vare skal være i ubrugt og uændret stand. Vær opmærksom på, at retur- og fortrydelsesretten ikke gælder intimbeklædning som f.eks. undertøj.

Returnerede varer tilbagebetales med samme betalingsmetode som den, der blev brugt i forbindelse med købet

Den returnerede vare tilbagebetales med samme betalingsmetode som den, der blev brugt i forbindelse med købet. Hvis man eksempelvis har betalt med betalingskort, overføres samme beløb til det betalingskort, der blev brugt til at foretage købet, når den returnerede vare er modtaget og behandlet. Ved fakturakøb justeres fakturasaldoen, når den returnerede vare er modtaget og behandlet. Ved betaling per efterkrav skal der sendes kontooplysninger sammen med den returnerede vare. Vær opmærksom på, at gratis returnering ikke gælder tungere træningsredskaber.

Kontakt kundeservice via mail eller telefon for at få en returlabel.

E-mailorder@mmsports.se

Husk altid at vedlægge følgesedlen ved returnering. Hvis du ønsker at bytte varen, skal du lægge en ny bestilling via webshoppen, samtidig med at du sender den forkerte vare retur.

BEMÆRK: Brug den forudbetalte returlabel til at returnere varen til os. Hvis du ikke bruger den forudbetalte returlabel, er du ansvarlig for forsendelsen, indtil den ankommer hos os. Vi henter ikke anbefalede pakker eller pakker, som er sendt med almindelig porto.

Reklamation? Kontakt vores kundeservice

Hvis du mod forventning opdager, at der er en fejl ved en vare ved levering, bedes du kontakte kundeservice hurtigst muligt for at foretage en reklamation. For at håndtere sagen hurtigere bedes du derfor oplyse, hvilket ordrenummer reklamationen drejer sig om, vedhæfte et billede af den defekte/beskadigede vare, give os dine kontaktoplysninger og beskrive, hvad der er sket, eller hvad du er utilfreds med.

Ved reklamationer over varer fra GASP og Better Bodies skal PO-nummeret oplyses. Dette nummer er trykt på varens mærke med vaskeanvisninger.

Hvis der opdages skader på emballagen ved afhentning, skal der straks reklameres over dette til udleveringsstedet, som derefter skal returnere pakken til os. Kontakt også kundeservice via mail eller telefon for at fortælle, hvad der er sket, og hvilken ordre det vedrører.