Hjem /

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan returnerer jeg en vare eller foretager reklamation?

Her finder du en vejledning i, hvordan du gør:

https://www.mmsportsstore.dk/content/byte-reklamation/

Hvorfor går min ordre ikke igennem med Collector Bank?

Kontroller, at du har angivet den korrekte folkeregisteradresse (Collector Bank kræver, at pakken sendes til folkeregisteradressen).

Det kan også skyldes din kreditværdighed. Kontakt Collector Bank for at få yderligere oplysninger: 010-161 01 00.

Hvordan betaler jeg min ordre med kort?

For at gennemføre købet med direkte betaling/kreditkort skal du først foretage fakturakøb. Når det er gjort, skal du klikke på linket: “Klik her, hvis du vil ændre betalingsmåde”. Afslut derefter købet med den ønskede betalingsmåde.

Hvad betyder de forskellige ordrestatusser?

Ordrestatus: Ikke færdig. Denne status står i den e-mail, du får tilsendt, når ordren er afgivet, og vi kontrollerer din betalingsmåde. Inden for 15 min opdateres statussen, og der sendes en ny e-mail.

Ordrestatus: Behandles. Denne status står i den e-mail, du får tilsendt, når ordren kontrolleres.

Ordrestatus: Udskrevet. Denne status står i den e-mail, du får tilsendt, når ordren er gået igennem. Din ordre venter nu på at blive plukket og pakket.

Ordrestatus: Forkert ordre. Denne status står i den e-mail, du får tilsendt, når ordren ikke er gået igennem. Det skyldes som regel, at der er et problem med betalingen. I det tilfælde skal du kontrollere betalingen og afgive en ny ordre. Der sendes ingen produkter, før den nye ordre er gået igennem.

Ordrestatus: Klar og på vej. Nu er ordren sendt med posten. Brug forsendelsesnummeret i e-mailen til at spore pakken på www.postnord.dk/

Hvad gør jeg, hvis jeg er kommet til at slette min sms-advisering?

Hvis du har slettet din sms-advisering, kan du bruge forsendelsesnummeret, som vi sendte i den sidste e-mail fra os: “Advisering, leverance på vej fra MM sports”.  Hvis du ikke har gemt denne e-mail, kan du kontakte vores kundeservice på info@mmsportsstore.dk.

I stedet kan du også downloade PostNords app til iOS og Android, hvor du kan spore dine pakker og få advisering direkte på mobiltelefonen.

Hvorfor får jeg ikke produkter med den rigtige smag, når jeg lægger dem i indkøbskurven?

Det kan skyldes, at ind internetforbindelse er langsom, så siden ikke når at blive genindlæst. Vent et par sekunder, før du vælger ny smag og antal igen.

Kan man kombinere forskellige smagsvarianter og stadig få mængderabat?

Ja, det er ikke noget problem. Vælg en smag og det ønskede antal, og klik på køb nu. Vælg derefter en ny smag og et nyt antal, og klik på køb nu. Mængderabatten opdateres i indkøbskurven. Bemærk! Gælder ikke storkøbspakker eller specialfremstillede kampagnepakker.

Hvordan fungerer prisgaranti?

Prisgarantien gælder syv dage fra købsdatoen. Det betyder, at hvis du finder det samme produkt til en lavere pris i en fysisk butik eller onlinebutik i Danmark, refunderer vi hele forskellen. Læs mere om vores prisgaranti her.

Hvorfor virker min gavekortskode ikke?

Kontroller, at du har indtastet gavekortskoden i gavekortsfeltet under betalingsmåde. (Hvis du ved et uheld har indtastet koden i rabatkodefeltet, får du vist en fejlmeddelelse om, at koden er udløbet).

Hvordan undgår jeg at få tilsendt jeres nyhedsmail?

Længst nede i nyhedsbrevet er et link, hvor du kan afmelde.

15% Rabat