Gratis levering t.o.m. 31/8
1-3 dages leveringstid
Trustpilot 4,5 / 5
Betal med Mobilepay 

Ofte stillede spørgsmål

Ombytning og returnering
Hvordan returnerer jeg en vare?

Som kunde hos os kan du altid fortryde og returnere varen inden for 30 dage, når du handler online. Du har ret til at bruge din fortrydelsesret og returnere varen uden at angive nogen årsag. Fristen på 30 dage gælder fra den dag, du modtager ordren. Hvis du fortryder og returnerer varen, opkræver vi et administrationsgebyr på 29 kroner, som trækkes fra dit refusionsbeløb. Vi forbeholder os ret til at afvise returnering af undertøj, skridtbeskyttere og mundbind.

Returner med Budbee Home, Budbee Box eller Instabox

  1. Gå til vores returportal
  2. Indtast dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg derefter, hvilke produkter du vil returnere, og af hvilken årsag.
  3. Pak de varer, du ønsker at returnere, i en valgfri emballage. Varerne skal være i samme stand som ved levering.
  4. Den sms, du modtog fra Budbee eller Instabox ved levering, indeholder et link til at bestille en returnering. Du behøver ikke en returlabel. Budbee og Instabox ordner det selv, når de afhenter din pakke.

Returner med PostNord

  1. Gå til vores returportal
  2. Indtast dit ordrenummer og din e-mailadresse. Vælg derefter, hvilke produkter du vil returnere, og af hvilken årsag.
  3. Pak de varer, du ønsker at returnere, i en valgfri emballage. Varerne skal være i samme stand som ved levering.
  4. Når du har oprettet en returnering, modtager du en QR-kode via e-mail fra PostNord, som du skal vise, når du indleverer pakken på det nærmeste indleveringssted.
Hvordan bytter jeg en vare?

Vi har ingen mulighed for at bytte varen. Du skal afgive en ny ordre på den ønskede vare og returnere den vare, du ikke ønsker at beholde.

Hvornår refunderes en godkendt returnering?

14 dage fra den dato, vi modtog returneringen.

Reklamationer
Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Hvis du mod forventning modtager en defekt vare, eller hvis dit produkt er gået i stykker på grund af en produktionsfejl, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. For at vi kan håndtere sagen så godt og hurtigt som muligt, bedes du inkludere:

  • E-mailadresse, som købet er registreret på
  • Ordrenummer
  • Kunde- og produktnavn
  • Årsag til reklamationen
  • Vedhæftet billede
Hvornår refunderes en godkendt reklamation?

Så snart din reklamation er godkendt, vil refusionen blive udbetalt via samme betalingsmetode, som du brugte ved købet.

Levering og bestilling
Hvordan sporer jeg min pakke?

Når din ordre har forladt vores lager, modtager du en leveringsbekræftelse på den e-mailadresse, du angav ved købet. E-mailen indeholder et sporingslink, som du kan bruge til at følge din levering. Hvis du ikke har modtaget en e-mail, bedes du tjekke din spammappe. Hvis du heller ikke finder den der, bedes du kontakte kundeservice.

Hvad sker der, hvis jeg ikke afhenter min pakke?

Hvis pakken ikke er blevet afhentet inden for liggetiden, og den returneres til MM Sports, har MM Sports ret til at debitere kunden for omkostninger i forbindelse med forsendelse, returforsendelse, ekspeditionsgebyr og emballage. Gebyret er 150 kroner.

Hvilken type levering kan jeg vælge for min ordre?

PostNord

Budbee Home

Budbee Box

Instabox

Hvornår modtager jeg min ordre?

I de fleste tilfælde modtager du pakken inden for 1-3 arbejdsdage (weekenden tæller ikke med). Varerne sendes som postpakker med forudgående advisering. Du kan spore postpakken med forsendelsesnummeret på www.postnord.dk. Når din pakke ankommer til PostNords udleveringssted, adviseres du om det via en sms.

Jeg har ikke modtaget en ordre-/leveringsbekræftelse. Hvad skal jeg gøre?

Hvis du ikke har modtaget en ordre-/leveringsbekræftelse, bedes du dobbelttjekke din spammappe. Hvis du mod forventning heller ikke finder en ordre-/leveringsbekræftelse der, bedes du kontakte kundeservice.

Kan jeg ændre en ordre?

Vi kan ikke foretage ændringer, når ordren er afgivet.

Produkter og priser
Kan man kombinere forskellige smagsvarianter og stadig få mængderabat?

For næsten alle produkter kan du kombinere forskellige smagsvarianter og stadig få mængderabat. Der er dog undtagelser som for eksempel proteinbarer eller energidrikke, hvor produktet allerede er pakket i pakninger med 12 eller 24 styk. Vælg standardindstillingen for det antal produkter, du vil købe, og kombiner de smagsvarianter, du ønsker.

Hvordan fungerer prisgaranti?

Prisgarantien gælder i syv dage fra købsdatoen. Det betyder, at hvis du finder det samme produkt til en lavere pris i en fysisk butik eller onlinebutik i Danmark, refunderer vi hele forskellen. Læs mere om vores prisgaranti her.

Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Vi opdaterer løbende vores pasforms- og størrelsesguider til alt vores tøj og tilbehør, og du finder dem under hvert produkt.

Betaling
Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

Betaling kan ske både før og efter levering. Ved betaling før levering kan du vælge mellem MobilePay, bankoverførsel og kortbetaling. Hvis du ønsker at betale efter levering, tilbyder vi betaling via Walley.

Hvorfor går min ordre ikke igennem med Walley?

Kontroller, at du har angivet den korrekte folkeregisteradresse (Walley kræver, at pakken sendes til folkeregisteradressen). Det kan også skyldes din kreditværdighed. Kontakt Walley for at få yderligere oplysninger: 010-161 01 00.

Hvor er min faktura?

Walley sender fakturaen til den e-mailadresse, der er angivet i ordren. Hvis du har spørgsmål til fakturaen, bedes du kontakte Walley.

Hvorfor virker min rabatkode ikke?

Der kan være flere årsager til, at din rabatkode ikke virker:

  • Du har indtastet din rabatkode i gavekortsfeltet
  • Rabatkoden kan ikke kombineres med andre tilbud
  • Rabatkoden er ikke længere gyldig
  • Du glemte at klikke på “Brug”
Hvorfor virker min gavekortskode ikke?

Kontroller, at du har indtastet gavekortskoden i gavekortsfeltet under betalingsmåde. (Hvis du ved et uheld har indtastet koden i rabatkodefeltet, får du vist en fejlmeddelelse om, at koden er udløbet).

Min side og logon
Hvordan logger jeg ind?

Du logger ind på Min side ved at klikke på ikonet “Log ind” øverst på siden på din computer eller i menuen på din mobiltelefon.

Hvad kan jeg finde på Min side?

På Min side kan du finde din ordrehistorik og din ordrestatus.

Hvordan kan jeg se tidligere ordrer?

Via Min side kan du finde dine tidligere ordrer.

Hvordan skriver jeg en anmeldelse?

Gå ind på det produkt, du ønsker at anmelde, og klik på “Tilføj en anmeldelse” under de eksisterende anmeldelser.

Hvordan undgår jeg at få tilsendt jeres nyhedsmail?

Længst nede i nyhedsbrevet er et link, hvor du kan afmelde.

Kontakt
Hvordan kontakter jeg kundeservice?

Ved at klikke på ikonet “Chat” eller “Hjælp” kan du komme i direkte kontakt med vores kundeservice. Du kan også kontakte vores kundeservice på:

E-mailadresse: info@mmsportsstore.dk

Øvrigt
Jeg vil gerne samarbejde med MM Sports. Hvordan gør jeg?

Hvis du vil anmode om et samarbejde med os, er det vigtigt, at størstedelen af dit feed har træningsrelateret indhold, og at du har mindst 1.000 følgere på enten Instagram, TikTok eller YouTube. Hvis din profil matcher kriterierne, er du velkommen til at kontakte os på: marknad@mmsports.se

Jeg vil gerne være MM Sports-forhandler. Hvordan gør jeg?

Vi accepterer desværre ikke nye forhandlere af vores varemærker.

Gratis levering
t.o.m. 31/8
Betal med Mobilepay
Nem betaling
Hurtig levering
1-3 dages leveringstid
Fremragende
Baseret på 2064 reviews
Verificeret
Super hurtig levering og virkelig gode…

Super hurtig levering og virkelig gode produkter☀️

Verificeret
Gode varer til gode priser

Gode varer til gode priser! Hurtig levering

Verificeret
Hurtig levering

Hurtig levering

Verificeret
Hurtig (og gratis) levering og let at…

Hurtig (og gratis) levering og let at afhente i pakkeboks meget tæt på vores bolig. Produktet er umiddelbart af god kvalitet og købt til en fornuftig pris.

Verificeret
Godt og nemt

Hurtig levering. Gode produkter 😊

Verificeret
Alt fungerer her

Alt fungerer her, gode priser og hurtig levering.

Verificeret
Jeg er godt tilfreds

Jeg er godt tilfreds, ingen klager. Min bestilling svarede til min forventning.

Verificeret
Wwwwjkjjgggg

Wwwwjkjjgggg

Verificeret
God og hurtig levering

God og hurtig levering

Verificeret
Rigtig god oplevelse

Rigtig god oplevelse Skulle have leveret to pakker men den ene blev væk hos PostNord. Kontaktede kundeservice hos MMsport som meget hurtigt fik sendt en ny afsted. Produkterne fungerer helt som de skal.

Verificeret
fantastisk kvalitet

Tshirt og shorts i fantastisk kvalitet. Ærger mig dog over at det først er nu jeg har fundet ud af det ellers vil jeg have shoppet outfit her de sidste mange mange år ⭐️⭐️🌟⭐️⭐️

Verificeret
alt ok omkring køb og levering af varen

alt ok omkring køb og levering af varen

Viser vores 4- og 5-stjernede anmeldelser
Ny kunde?